Blue Flower

Service & GarantieCertificaat

Garantie en servicevoorwaarden

 

1. De garantieperiode bedraagt één jaar. De datum staat vermeld op de aankoopfactuur.

 

2. Uw nieuwe bril of montuur en glazen zijn gedurende deze periode gegarandeerd tegen alle fabricage- en montagefouten.

 

3. Aanvullend ontvangt u de “Oogzorg van der Ham optiek” service voor glas- of montuurbreuk (zie punt 5). Gedurende een periode van twee jaar na aankoopdatum van uw bril, die vermeld staat op de aankoopfactuur, ontvangt u de volgende reducties bij vervanging van de diverse onderdelen: 1e halfjaar: 70%, 2e halfjaar: 50%, 3e halfjaar: 30%, 4e halfjaar: 10%.

 

4. Bij vervanging worden, zo mogelijk, altijd identieke onderdelen gebruikt, dus een identiek montuur en glazen van dezelfde sterkte en uitvoering.

 

5. Bij vervanging heeft u recht op maximaal de oorspronkelijke aanschafwaarde. Prijsverhogingen worden doorberekend. Restitutie van het aankoopbedrag is niet mogelijk.

 

6. De garantie- en servicevoorwaarden gelden alleen als er glazen geleverd worden met de sterkte die op uw factuur vermeld staat.

 

7. De garantie- en servicebepalingen gelden niet voor schadegevallen, die al door een verzekering (bijv. een reis- of W.A. verzekering) zijn gedekt.

 

8. Voor dit garantie/ servicecertificaat zijn de geldende leverings/ en betalingsvoorwaarden van toepassing.

 

9. Indien u kiest bij de aanschaf van uw nieuwe bril een reserve bril aan te schaffen, ontvangt u € 100,00 korting op de tweede bril. 

 

10. Wilt u een vriend, kennis of familielid verrassen vraag naar onze gratis kadobon, welke u aan een vriend of kennis kunt geven. Dan ontvangt hij of zij bij de aankoop van een nieuwe bril of eerste aanpassing van contactlenzen een korting van € 25,00. Betreft het een nieuwe klant bij “Oogzorg van der Ham optiek”dan ontvangt U hiervoor een attentie ter waarde van € 50,00.

 

* Niet van toepassing op speciale aanbiedingen en akties.

 

01-02-2016